Program již čtvrtým rokem pořádá společnost Atoz marketing. Jeho cílem je usnadnit zákazníkům orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality. Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen Czech Republic, se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.
Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Dvě třetiny adeptů na ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 obhájily loňské prvenství. BMI BRAMAC se zařadil po bok prestižních značek a „stálic“ programu, jako jsou Bosch, Nestlé, Škoda, Kofola nebo Nivea.
„Ocenění si velmi vážíme a těší nás, že se nám prvenství podařilo obhájit. Není lehké získat důvěru zákazníků, ale ještě těžší je, si ji udržet. Pro nás je ocenění další motivací, věnovat se technologickému rozvoji, a inovacím, zlepšovat zákaznický servis a profesionální poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a očekávání zákazníků,“ komentuje úspěch vedoucí marketingu Ing. Petra Sinkulová.
Slavnostní galavečer hostily 8. listopadu krásné prostory Pražské křižovatky – kostela sv. Anny. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 za BRAMAC převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA, CSE a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.