Modernizovaná restaurace přináší také zcela nový systém objednávání a výdeje produktů Order/Pick up, který rozděluje přijetí objednávky a její výdej na dvě stanoviště obsluhy. „Nový systém prodeje umožní především lepší organizaci prodeje a zrychlení obsluhy každého jednotlivého zákazníka. Odráží taktéž nejnovější trendy v tomto odvětví, kdy je kladen důraz především na masivnější rozvoj nových informačních a komunikačních technologií,“ uvádí Petr Novák, oblastní manažer KFC a dodává, „Většina nových a renovovaných restaurací KFC bude vybavena tímto systémem.“
20 let KFC v České republice
Během dvacetiletého působení KFC v České republice bylo otevřeno již 65 poboček, prostřednictvím kterých KFC poskytuje své služby zákazníkům v různých regionech. „V průběhu posledních dvou let jsme otevřeli 11 nových restaurací pokrývajících zejména hlavní dálniční tahy a regionální města Prostějov, Opavu a Chomutov; nejnovější tři pobočky byly na konci loňského roku otevřeny v Prostějově, na Exitu 50 dálnice D11 a také na dálnici D5,“ řekl Libor Hubík, provozní ředitel KFC a jednatel AmRest, a dodal: „O oblíbenosti restaurací KFC svědčí i následující data:“
– Provoz první pobočky KFC v centru Prahy byl zahájen v roce 1994 ve Vodičkově ulici a v průběhu prvního otevíracího dne obsloužila více než 5 000 zákazníků.
– Restaurace KFC I. P. Pavlova, která se společně s KFC restauracemi Blaník, Anděl, Dejvice a Brno Masarykova řadí mezi nejvytíženější KFC pobočky, v roce 2003 obsloužila rekordní počet zákazníků v rámci jednoho týdne, a to až 30 000 lidí, čímž vytvořila světový rekord KFC v počtu obsloužených hostů za týden.
– Brazer piknik, uspořádaný restauracemi KFC 24. června 2012 na pražské Ladronce, překonal rekord v největším pikniku v České republice! Pikniku se zúčastnilo více než 300 lidí vybavených dekami a piknikovými koši.
Otevření zrekonstruované restaurace KFC Blaník a významné jubileum přišel oslavit také kouzelník a trapnomág Richard Nedvěd, který zpestřil odpolední program svým speciálním představením. „V restauracích KFC jsem stálým hostem, protože často cestuji a jejich kuře je prostě nejlepší. Jsem rád, že jsem se mohl podílet na oslavách 20. výročí a do dalších let přeji KFC mnoho spokojených zákazníků,“ řekl Richard Nedvěd.
Nejoblíbenější produkty a celková spotřeba surovin za 20 let
KFC za dobu svého působení připravilo pokrmy z více než 30 000 tun kuřecího masa, 10 000 tun zeleniny a více než 25 000 tun brambor. Celkově zákazníci za 20 let spotřebovali také téměř 80 milionů litrů nápojů.
„Nejoblíbenějším produktem mezi zákazníky je jednoznačně Twister, který byl na trh uveden před 13 lety. Od té doby jsme ho prodali zhruba 70 milionů kusů,“ uvedlaKarolína Alaxinová, Senior Brand Manager KFC pro Českou republiku, a dodala, „Následují zákazníky velmi oblíbené KFC Hot Wings a Strips, z cenově výhodnější nabídky se nejvíce kupuje sendvič Longer a na zahnání většího hladu pak Grander a KFC kyblíky.“
KFC podpořil projekt „Obědy pro děti“
U příležitosti tohoto významného výročí restaurace KFC společně podpořily projekt obecně prospěšné společnosti Women for Women „Obědy pro děti“, který pomáhá dětem, jejichž rodiče si nemohou financování stravy ve školních jídelnách dovolit, aby i ony mohly chodit na obědy a měly tak zajištěnou pravidelnou, teplou a vyváženou stravu. Každá restaurace KFC věnovala 1 000 Kč a šek na celkovou částku ve výši 65 000 Kč byl ve středu 29. ledna 2014 předán z rukou zástupců KFC obecně prospěšné organizaci Women for Women.